Optimaliseren is de ideale balans tussen leren (data, inzicht) en actie ondernemen (experimenteren, implementeren). We vertalen Data door naar inzichten, inzichten zetten we om naar een prioriteitenmatrix met verbeteracties. experimenten en implentaties plannen we in voor een betere gebruikerservaring, mediainzet of conversie.
Verhogen kwaliteit touchpoints en kandidaatervaring
Alle punten waar kandidaten met een organisaties in aanraking komen, de zogenaamde touchpoints, zijn meetbaar en inzichtelijk te maken, zowel offline als online. De som van deze touchpoints bepaalt uiteindelijk de totale kandidaatervaring. We tekenen de belangrijkste journeys uit en zetten the next steps in verbeteren van de Candidate Experience.
Meer conversie, rendement en klanttevredenheid
Door steeds verder inzicht op te doen hoe doelgroepen beter te bereiken, boeien, binden en bewegen, kunnen we onze aanpak steeds beter segmenteren en personaliseren. Met de juiste kennis, tools en methodes is het mogelijk om steeds beter aan te sluiten bij de behoeften, verwachtingen en triggers van kandidaten.